torsdag 23 februari 2012

"Veckans rum" - Hallen

Från och med idag kommer jag varje vecka inreda ett "Veckans rum", där jag kommer ge tips på inredning till ett helt rum som passar ihop. Jag ger även länkar till var man kan köpa sakerna, genom att bara trycka på de lila länkarna så kommer man till rätt sida. Denna vecka börjar jag med att inreda en hall i svart och vitt. Det gör det enkelt att även variera sig och lätt att byta accentfärg när man känner för det.




Modern lampskärm i svart från Lagerhaus.

















Snygg oval svart spegel från IKEA.





















Hallmatta som är randig i svart och vitt från Lagerhaus.
















Detta snygga kuddfordral i svart och vitt kommer från IKEA.








Denna randiga kudde i svart och vitt från Lagerhaus.

















Denna bänk med skoförvaring passar perfekt även som sittplats i hallen. Denna kommer från IKEA. Inred genom att lägga fårskinn och kuddarna på bänken, både snyggt och skönt!















Denna hatthylla passar utmärkt ihop med skohyllan ovan. Även denna är från IKEA.











Ett grått fårskinn vore snyggt att ha liggande på bänken i hallen! Detta kommer från IKEA.





















Denna enkla stilrena vägghylla i vitt och svart passar utmärkt med resten av inredningen i hallen. Den passar bra under den svarta spegeln. Denna kommer från IKEA.

2 kommentarer:

  1. Snygga grejer! Har du något tips på vad man kan ha på väggen ovanför en Hemnes byrå som är 162 lång från Ikea? Det blir lätt en så lång och lite platt yta tycker jag. /Angelika från fb:)

    SvaraRadera
  2. Ja visst finns det mycket snyggt!! Jag återkommer med svar :) Jag ser fram emot utmaningen!!

    SvaraRadera