lördag 18 februari 2012

Nytt på bloggen

  • Till höger på bloggen finns det nu en ruta där man kan söka efter saker som visats i min blogg om det är något speciellt man vill läsa igen. Det går även att leta i arkivet om man minns ungefär när inlägget lades ut.
  • Det finns även en rubrik där som heter samarbeten. Där under står butiker som jag har ett samarbete med. Jag önskar att ni trycker på dessa länkar när ni ska shoppa på dessa butiker, så det syns att det är läsare från min blogg som shoppat.
  • En liten information till är att ni vet väl att ni kan se bilderna i större format om ni dubbelklickar på dem? Bara ett litet tips :)

2 kommentarer:

  1. vilka läckra badrum, självklart gillade jag det med trähyllor bäst , min stil .När jag ser ett av köken blir jag sugen att ändra på mina hyllor i köket nu till våren ,att ha massor med färg blandat i skålar och muggar, tack för det.

    tack för igår Gunna.

    SvaraRadera
  2. Ja visst finns det mycket snyggt!!! Jag kan tänka mej att du gillade trähyllorna :) Ja fint med färger till våren :)

    SvaraRadera